customheader

Дистанційний вступ

Дистанційний вступ

    AD Алгоритм дій для вступника  для проходження Індивідуальної  усної співбесіди            в  дистанційному форматі

                                                 Для організації проведення Індивідуальної усної співбесіди (далі – Співбесіда) в дистанційному форматі та забезпечення об’єктивного, прозорого та якісного контролю під час її проведення, дотримання вступником Вимог до проведення індивідуальної усної співбесіди в дистанційному формати Приймальна комісія рекомендує алгоритм послідовних дій:

  1. з 23 червня 2022 р. до 18:00 (за київський часом) 13 липня 2022 р. відбувається реєстрація електронних кабінетів документів вступників на сайті — https://vstup.edbo.gov.ua/ Для прискорення вступник тримайте під рукою Документ, що посвідчує особу; Документ про освіту; Мотиваційний лист; визначитесь з 3 (трьома) спеціальностями.

  2. Після завершення процедури реєстрації електронного кабінету вступника (отримання повідомлення – Кабінет зареєстровано) вступник на електрону пошту Приймальної комісії – vstup1930@i.ua надсилає інформаційне повідомлення.

Зразок повідомлення «Я, Петров Петро Петрович, 2024 року народження, електронний кабінет для вступу до ФКРКМ ДНУ зареєстрував. Реєстрація відбулася «____» _____________ 2022 р. Перебуваю наразі в Німеччині, м. Гамбург. Індивідуальну усну співбесіду планую проходити дистанційно. Мої контакти: email: __________________________________ , телефон: ________________________».

  1. Приймальна комісія інформує вступника, за вказаною електронною поштою: ВИМОГИ до проведення індивідуальної усної співбесіди в дистанційному формати; час та дату проведення Консультації перед Співбесідою; надає посилання на ресурс проведення Консультації;  час та дату проведення Співбесіди;  надає посилання на ресурс проведення Співбесіди.

  2. Вступник отримавши повідомлення Приймальної комісії обов’язково надсилає підтвердження отримання.

  3. За встановленим розкладом з 14 липня по 21 липня 2022 р. проводяться Консультації та Вступні випробування (Індивідуальна усна співбесіда).

  4. Інформація про результат індивідуальної усної співбесіди оголошується вступникові в день її проведення, після проходження індивідуальної усної співбесіді останнім представником групи.

VYM

VYM2

В И М О Г до п р о в е д е н н я
Індивідуальної усної співбесіди
в дистанційному форматі
Для організації проведення Індивідуальної усної співбесіди (далі – Співбесіда) в дистанційному форматі та забезпечення об’єктивного, прозорого та якісного контролю під час її проведення, вступник повинен забезпечити на своєму робочому місці (місці, де він планує проходити Співбесіду) наступні вимого для ідентифікації та проходження Співбесіди:
1. Приймальна комісія розробляє та інформує вступника про Алгоритм дій вступника при підготовці та проведенні Співбесіди (далі Алгоритм). Вступник чітко дотримується Алгоритму, своєчасно реагує на отриману від Приймальної комісії інформацію, обов’язково підтверджує її отримання, перебуває на контакті з Приймальною комісією.
2. В приміщенні під час проходження Співбесіди крім вступника не повинно бути інших осіб. Під час Співбесіди вхід інших осіб забороняється.
3. Заздалегідь встановити/перевірити наявність та налаштування роботу сервісу Zoom на пристрою з якого вступник планує проходити Співбесіду в дистанційному форматі.
4. Перед початком Співбесіди вступник через вебкамеру демонструє приміщення членам комісії, та ідентифікує себе, показавши в камеру документ, що посвідчує особу.
5. Вступник повинен передбачити наявність ручки та паперу для нотування питань та відповідей під час Співбесіди (за потреби).
6. Вступник повинен знаходитися в положенні сидячи за столом, в межах обзору камери, таким чином щоб було видно вступника і його робоче місце.
7. Під час Співбесіди у вступника постійно повинна працювати вебкамера, яка показує обличчя вступника. Мікрофон вступника також повинен бути постійно ввімкненим.
8. Передбачати альтернативне інтернет з’єднання (наприклад мобільний інтернет) на випадок зникнення основного інтернет з’єднання.
9. Під час проведення Співбесіди не припускається використання ніяких джерел інформації, в тому числі навушників, комп’ютерів та смартфонів (крім тих, що забезпечують зв’язок з членами комісії), інших пристроїв, паперових та інших джерел інформації.
10. Під час Співбесіди не припускається наявність сторонніх звуків, які суттєво можуть впливати на якість аудіозв’язку, або звуків, що можуть свідчити про сторонню допомогу в проходженні Співбесіди або знаходження в приміщенні сторонніх осіб.
11. Весь час вступник повинен дивитися в напрямку відеокамери. Тривале відведення зору від напряму камери під час Співбесіди розцінюється як спроба отримати інформацію з носія, який знаходиться поза межами обзору камери. При реєстрації такої ситуації Співбесіда зупиняється для вступника.
12. На екрані членів комісії відображається відео вступника, для спілкування з вступником.
13. У випадку якщо у члена комісії виникає підозра у тому що вступник використовує додаткові джерела інформації, він має право під час Співбесіди попросити вступника за допомогою вебкамери продемонструвати своє робоче місце або приміщення.
14. У разі порушення однієї чи більше вимог під час проведення Співбесіди, члени комісії повинні припинити Співбесіду.
15. У разі виникнення під час Співбесіди обставин непереборної сили (відсутність електроенергії, інтернету тощо) вступник повинен негайно повідомити членів комісії про ці обставини за допомогою визначеного каналу зв’язку (телефон, месенджер тощо) з обов’язковою фото- або відеофіксацією об’єктивних факторів, що перешкоджають завершенню Співбесіди.
16. Допускається тимчасове відключення вступника у випадку зникнення основного інтернет з’єднання, для повторного підключення через альтернативне інтернет з’єднання.
17. Канал зв’язку вступника з Приймальною комісією ВСП «ТФКДДАЕУ»:
тел.: + 38(066)-056-02-01 Email: vstup1930@i.ua

КАБРЕГ

ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО РОБОТИ З СИСТЕМОЮ ПОДАННЯ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ: https://vstup.edbo.gov.ua/files/Instrukciya_EK_FPO_BZSO_2022.pdf

Відеорозяснення: https://www.youtube.com/watch?v=rVDsqwLW1qI

ПОЧАТОК з 01 липня 2022 р.

Вступ для здобуття ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

на основі СВІДОЦТВА ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ (11 класів)

ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО РОБОТИ З СИСТЕМОЮ ПОДАННЯ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ: https://vstup.edbo.gov.ua/files/Instrukciya_EK_FPO_BZSO_2022.pdf  

Відеорозяснення: https://www.youtube.com/watch?v=rVDsqwLW1qI 

кеп вступникі які подають документи в електронній формі

кеп2 безкошт

ОФЛАЙН – надавач послуги: https://czo.gov.ua/ca-registry

КЛІЄНТИ ПРИВАТ-БАНКУ: https://acsk.privatbank.ua/main

Анкета реєстрації на співбесіду